Kādēļ es sāku lasīt elektroniskās grāmatas?

Standard

Screenshot_13

 

(Foto ņemts no mvplatform.com)

 

Godīgi sakot jau nevaru vairs atcerēties kad pēdējo reizi biju lasījusi grāmatu, laikam kāds gads pagājis. Vispār kauns to atzīt, jo lasīt man patīk ļoti, taču fiziski nesanāk laika. Vakaros pirms gulētiešanas labprāt palasītu, taču draugam vienmēr traucē gaisma un tumsā parasto grāmatu lasīt nevar. Tāpat vien aizmigt es nespēju, man vajag, lai mani iemidzina televizors vai lasīšana, tā kā mums guļamistabā televizora nav, un gaismu slēgt nevaru, tad līdz šim biju izlīdzējusies ar twittera lasīšanu pirms miega. Ritināju un lasīju līdz acis nogura un iemigu.

Padzirdēju par Fastr Book aplikāciju Sieviešu klubā, kā arī viņu reklāma man uzmācīgi rādījās Facebookā. Kādu vakaru nolēmu papētīt, kas tā ir un kā tā darbojas. Atklāju, ka tur ir arī grāmatas kuras var lasīt bez maksas (pārsvarā LV autoru klasika) un palasot aprakstus izvēlējos savu testējamo objektu.

Secināju, ka lasīt ir pavisam ērti, burti palielināti tā, ka nav jāsasprindzina redze un lapas pāršķirt var ar vienu pirksta vēzienu pa ekrānu, bet pats, pats lielākais pluss, man nevajag slēgt istabā gaismu.

Tā kā lasīšana mani labi iemidzina, lai cik grāmata būtu aizraujoša, man sanāk vien dažas lapaspuses izlasīt, un noteikti tik īsa lasīšana telefonā nekaitē manai redzei (tā tāpat agrāk tika ar twitteri mocīta). Ja man būtu daudz brīvā laika, es noteikti gribētu sev Kindli (ekrāns ir burtiski kā papīrs un speciāli veidots tā, lai saudzētu redzi). Planšete arī ir ērts variants, taču es zinu vienu, es nespēju un šķiet arī nekad nespēšu lasīt garus tekstus datorā, nevaru izskaidrot kāpēc,bet nevaru un viss, pat ziņas, kuras uzrakstītas garākā tekstā, man apnīk lasīt un veru ciet.

Esmu priecīga, ka esmu atradusi iespēju atkal atsākt lasīt grāmatas + kvalitatīvi sevi iemidzināt (twitteri pārsvarā tikai muļķības var salasīties un tenkas)

Ehh un vēl viens bonuss ko daudzi varbūt nesapratīs, es ienīstu grāmatu kalnus savās mājās. Man milzum daudz vietas aizņem dažnedažādi sējumi ar grāmatām, kuras neviens nekad nelasīs, taču tās skaitās vērtīgas un, protams, prom neviens nekur nedod. Putekļi vien krājas un jādomā kur likt. Esmu par bibliotēkas grāmatām un elektroniskajām, jo mani kaitina, ka mājā tiek glabātas lietas, kuras tiek izkustinātas labi ja vienreiz pa desmit gadiem.

Komentēt

