Vājprāta murgs – Moon Platin!!!

Standarta

Image

Biju jau iepriekš internetā, dažādos forumos un sūdzību lapās, lasījusi graujoši sliktās atsauksmes par salonu Moon Platin, kurš piedāvā ekskluzīvu matu kosmētiku, kuras sastāvā ir melnie ikri. Kādu dienu, man piezvanīja šī salona administratore un sakot, ka mani ir ieteiksi kāda mana paziņa un vēlas piedāvāt bezmaksas procedūru matiem. Es, protams, zinot kas tas par kantori, brīdi apdomājos un nolēmu aiziet paskatīties, kā dzīvē notiek smadzeņu skalošana un „izbaudīt „ to uz savas ādas. 

Pirms došanās uz salonu norunātajā laikā, es vēlreiz pārlasīju internetā atrodamās graujošās atsauksmes un morāli sevi sagatavoju, lai spētu izturēt nerunājot pretim. Mans mērķis dodoties uz šo smadzeņu mazgātuvi, bija iejusties naiva cilvēka ādā un ļauties apstrādāšanai līdz GANDRĪZ pēdējam, lai pēc iespējas labāk varētu aprakstīt tur notiekošo un taptu šis blogs.

Jau pa telefonu administratore stingri pieteica, ka jāņem līdz personu apliecinošs dokuments, jo pie ieejas esot sargs, kurš stingri to pārbaudot. Dodoties uz salonu, sargs pirmajā stāvā, saldi gulēja un viņu absolūti neinteresēja mana pase vai ID karte. Toties salonā gan, administratores otrā frāze pēc sasveicināšanās bija jautājums pēc dokumentiem.  Ehh, viltnieki…

Salons moderns un  gaišs, taču šaurs, jo diezgan mazā telpā strādāja (drīzāk jau apstrādāja), ja atmiņa neviļ, vismaz 7 cilvēki. Meitene, kura bija mana „speciāliste” izskatījās, tāda kas tik tikko pabeigusi kādu frizieru skolu vai pat vēl nav pabeigusi. Man piespēlētā tāmīte laikam bija jauniņā, jo visu cītīgi deklamēja no lapiņas. Arī pārējās bija jaunas meitenes (viens alikam bija arī puisis) un interesantākais tas, ka pavērojot viņas, piefiksēju, ka pašām mati ir katastrofālā stāvoklī, vienai spuraini, otrai sausi pārbalināti, utt.

Procedūra sākās ar nelielu stāstiņu par piedāvāto produktu komplektu un tā fenomenālajām īpašībām, paralēli „pazemojot” manus matus. Mani aizveda pie blakus dāmas, kurai bija kaut kāds aparāts, kur matus rāda tuvplānā un šī kundze arī apstiprināja, ka mani mati ir katastrofālā stāvoklī un tos ir steidzami jāglābj.

Man tika uzdoti dažādi jautājumi par to, kā ikdienā kopju matus  un katra mana atbilde tika pasludināta par nepareizu . Toties es tiku iedrošināta ar tik truliem un lētiem stāstiņiem kā murgs  par princesi Diānu, viņas skaistajiem matiem, kuru noslēpums ir bijis tieši melnie ikri un vēl pajautāja, vai es nevēloties būt princese, uz ko pati atbildēja, ka nu es noteiktu esmu šī salona princese (kāds tiešām uzķeras?) Arī kad sāka mazgāt un likt visādas maskas, mani mati tika apsaukāti par plāniem, šausmīgiem un briesmīgiem. Lai gan, patiesībā, jau gandrīz gadu audzēju savus dabīgos matus, nekrāsoju, netaisnoju un pat fēnu izmantoju reti, tie ir diezgan biezi un vismaz tā ataugusī daļa, manuprāt, ir ļoti labā stāvoklī.

Tad mani mati tika saziesti  ar visādiem līdzekļiem un izžāvēti līdz pusei. Slapju čupčiku atstājot uz galvas (laikam, lai nevaru aizmukt) meitene man sāka jautāt par manu finansiālo situāciju un uzdeva jautājumus, cik, manuprāt, šāda kosmētika maksā. Tā kā iepriekš biju pacietīgi klusējusi un visam piekritusi, lai meitene izpaužas, tā kā viņa apmācīta, šis bija brīdis, kad atklāju viņai, ka nebūšu viņas klients, paziņojot, ka esmu bezdarbniece un atnācu tikai tāpēc, ka man pa telefonu piedāvāja, bezmaksas matu procedūru.

Un tagad stāsta galvenā vieta…. Uzminat cik pie viņiem maksā šis piedāvātais matu kosmētikas komplekts??? (Sastāv no 2 šampūniem, matu maskas, speja galiem, spireja pret karstumu, kaut kāda eliksīra, matu ampulas un vēl kaut kas) , meitene tādā intonācijā, it kā tas būtu pilnīgi normāli paziņoja, ka šis komplekts maksā 1500 eiro, bet ja nespēju par to samaksāt skaidrā naudā, tad ir iespējams līzings (ta – dā… nu re kam bija tik obligāti tie dokumenti līdz). Es centos neizrādīt šoku, lai redzētu, kas notiks tālāk, ja meitenei būs ilūzija, ka tomēr varbūt ar mani kas izdosies. Es paskaidroju, ka tā kā pašlaik esmu bezdarbniece, tad, tā kā produkti izskatās patiešām labi, tad vēlāk kad būšu atradusi darbu tos noteikti iegādāšos. Meitenei acis iedegās un viņa aizspērās pie kaut kāda menedžera ( kaut kādi mistiski ārzemnieki tur kursēja un skatījās meitenēm uz pirkstiem ik pa brīdim). Atgriežoties, viņa man smaidīgi paziņoja, ka ir sarunājusi atlaidi un varu ņemt visus produktus līzingā par 68 eiro mēnesī uz 18 mēnešiem (Vai nav super?  :D) Uz šo es atbildēju, ka mans bezdarbnieces pabalsts nesastāda šādu summu un pašlaik to nevaru atļauties, uz ko meitene man šokētā intonācijā atbildēja, ka mani mati jau pašlaik ir katastrofālā stāvoklī, un man ir vērts padomāt un ieguldīt nākotnē, savādāk vecumdienās vispār būšot katastrofa.

Nu jau man apnika un paliku niķīga, to redzot meitene sāka žāvēt manu slapjo čupčiku, kuru bija atstājusi. Tā kā biju tur noturēta jau pusotru stundu, paņēmu no somas telefonu, lai uzrakstītu draugam, ka kavēšos, tajā brīdī meitene, paziņoja, ka neesot pieklājīgi knibināties telefonā procedūras laikā (nu protams, savādāk tiktu novērsta uzmanība no smadzeņu skalošanas). Paskaidroju, ka ir nepieklājīgi pateikt, ka procedūra aizņems stundu, bet nebrīdinot noturēt ilgāk. Tā kā biju kādas reizes desmit vismaz stingrā balsī jau pateikusi, ka šodien neko no viņiem nepirkšu, beidzot tiku palaista vaļā.

Piebildīšu, ka mati pēc šiem produktiem bija drausmīgi, viņa bija sagrūsi to visu iekšā tādā apjomā, ka jau pēc dažām stundām tie sāka taukoties un dalījās šķipsnās. Mazgāt nācās trīs reizes, jo visu laiku bija sajūta, ka tie nav tīri.

Tagad, kādu laiku, par izmēģinājuma trusīti negribēšu labprātīgi pieteikties. Mans novēlējums šī bloga lasītājiem, neesiet aitas, jo cirpēji ir uz katra stūra, un ja šis kantoris netiek slēgts pēc visām tām negatīvajām atsauksmēm ,kuras atrodamas, tas nozīmē, ka ir cilvēki, kuri piekrīt šim vājprātam. Skumji…..

6 domas par “Vājprāta murgs – Moon Platin!!!

  1. Dainis Gžibovskis

    Mana mamma arī pie šiem bija – ātri no viņiem atšuvās un teica, ka nekāda uzlabojuma pēc tām procedūrām neesot bijis. Totāla cilvēku mānīšana un cenas vienkārši vājprātīgas.
    Palasot Tevis rakstīto, ir radies priekšstats, ka tajā iestādē strādājošie cilvēki sevi neciena, ja jau piedalās šādā cilvēku mānīšanā un “cirpšanā”. Īpaši jau ja vēl ņem vērā faktu, ka teici viņiem, ka esi bezdarbniece, bet viņi tāpat vēlējās Tev iesmērēt savus produktus.

  2. Liliana

    tieši nesen noskatījos vienu krievu raidījumu “Zhadnost” viņš gan pavecs, 2012. gada, bet tur arī tieši tas pats scenārijs,tikai par seju – ieteikusi draudzene, seja katastrofa un kredīts. Cilvēki notic kaut kā, paņem kredītu dabū savu komplektiņu smērē tos sūdus, kurus raidijuma ietvaros nosūtīja uz labratoriju, saturs,kas rakstīts uz kastītes nesakrīt ar sastāvu uz produkta, un kaut kādas vispār bīstamas un nesaprotamas vielas kosmētikā. Krāpnieku shēma….

  3. bginta

    Lasu blogu pirmo reizi, tiku līdz shim raxtam – man patiik….. man shkiet tu buutu labs mystery shopper …es taads gribeetu buut…patiik

Komentēt